piątek, 22 lutego 2013

Witam wszystkich
Mam juz troche po piedziesiatce i do tej pory zawsze myslalam ze zycie pnie sie pod gorke dla wszystkch, tylko nieliczni maja z gorki"...
Zaczelam jednak zmieniac swoj styl myslenia - zamiast typowego dla ludzi narzekania i marudzenia zaczelam stosowac metode pozytywnego myslenia.
Postanowilam tez podzielic sie moimi spostrzezeniami z innymi ludzmi. Prosze o zrozumienie jesli cos zrobie nie tak, jestem zupelnym laikiem jesli chodzi o komputery....
Mysle jednak ze mam cos czym moge sie podzielic - a mysle tu o tym ze kazdy czlowiek ma mozliwosc widzenia szklanki do polowy pelnej lub do polowy pustej.
Ja juz jestem w polowie drogi zeby widziec ja pelna bez zastanwiania sie.
Ludzie sa coraz bardziej agresywni, zli po prostu - dlatego tak wazne w naszm zyciu jest znalesc sposob na pozytywne myslenie. Moge pomoc jak to zrobic.
Historia mojego zycia jest tego dowodem.....
Pozdrawiam wszystkich pozytywnie zakreconych
Basia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz